• 26/04/2017, 19:00 - 22:00
  • 10 лв. / безплатно за членове на Клуб Фото Свят
  • +Това, София
    , Ул. Марин Дринов 30

„Как да популяризираме дейността си в интернет“ с Мирослав Запорожанов

На всички нас като фотографи или просто хора, ни се налага да присъстваме във виртуалното пространство независимо дали просто, за да покажем снимките си в социалните мрежи или пък да достигнем до желани клиенти чрез бизнес уеб-сайта си. Всичко това е свързано с определени правила и тънкости, които Миро ще ни разкрие.

Добави в моя iCal
Добави в моя Google Calendar

Регистрирай ме за събитието

Регистрацията е затворена

„Как да популяризираме дейността си в интернет“ с Мирослав Запорожанов

На всички нас като фотографи или просто хора, ни се налага да присъстваме във виртуалното пространство независимо дали просто, за да покажем снимките си в социалните мрежи или пък да достигнем до желани клиенти чрез бизнес уеб-сайта си. Всичко това е свързано с определени правила и тънкости, които Миро ще ни разкрие.

Добави в моя iCal
Добави в моя Google Calendar

Мирослав Запорожанов е един от най-популярните Стратегически Бизнес и Маркетинг Консултанти в България.

След като се завръща от Виена през 2013, където консултира петролната компания OMV, Мирослав започва да консултира български и международни компании в сферата на интернет бизнеса.

За последните 3 години е помогнал на над 300 компании и предприемачи, като за същото време е водил обучения пред над 10,000 души за това как да използват интернет за да увеличат ефективността и печалбите на своя бизнес.

За да участвате в събитието е нужно да се регистрирате предварително като попълните формата за регистрация на тази страница.

Вход: 10 лв. / безплатно за членове на Клуб Фото Свят (вижте как можете да станете член на клуба)

 

Лектор | „Как да популяризираме дейността си в интернет“ с Мирослав Запорожанов
„Казвам се Мирослав Запорожанов и съм стратегически бизнес и маркетинг консултант с 6 години опит в онлайн пространството. През последните години през ръцете ми са минали множество проекти в интернет. В някои от тях съм бил (и все още съм) партньор. За други пък съм изготвял маркетинг стратегии или пък съм оптимизирал бизнес модели и процеси. Трябва да призная, че подходът ми към клиентите е различен от този на повечето консултанти. Причината се крие в това, че в работата си аз не се опитвам просто да отговоря на нуждите на клиента като му реша проблемите, за които той е решил да използва моите услуги. Аз се стремя да видя най-големите възможности, пред неговият бизнес и да начертая конкретна стратегия и план, с които да превърнем мечтата в реалност.“

Регистрирай ме за събитието

Регистрацията е затворена

Къде сме

Loading Map....

Последно от блога