Месечна тема „Отражение“ – юни 2023
За темата „Отражение“ избраните снимки са на следните автори: Ани Пешлеевска, Мая Дойчинова, Деян Узунов, Цветелина Стоянова, Поля Димитрова, Вили…
Каним ви да споделим един малко по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.
Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.
Регистрацията е затворена
Каним ви да споделим един малко по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.
Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.
Каним ви да споделим един малко по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.
Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.
Кога? 25.01.2017 г., сряда, 19:00 ч.
Къде? +Това (София, ул. Марин Дринов 30)
Вход: 10 лв.
За членове на клуба, входът е включен в членския внос.
Препоръчваме Ви да се регистрирате за събитието предварително, за да гарантирате мястото си.
Архетипите са едни от най-ефективните и най-често използваните в рекламата и в останалите комуникации методи. Причината е в митологичното ни мислене, което е постоянно и първостепенно. Разсъждаваме рационално, единствено, ако сме притиснати до стената.
През цялото останало време в ушите ни кънтят митологичните схеми за собственото ни величие. То е скрито във всеки един от нас и изпълва и осмисля цялото ни битие.
Затова и архетипите са в основата на многобройни комуникативни стратегии, използвани изключително активно в много и разнообразни комуникации – маркетингови, политически, журналистически, художествени и т.н.
Използвайки терминологията на Маршал Маклуън, можем да определим архетипите като екстензия на митологичното ни мислене, основното в което е чувството ни за величие.
И в основата на митовете и на производните им наративи лежат архетипите.
Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки, професор в Катедра „Връзки с обществеността” на Факултета по журналистика, Софийски университет, в Томския държавен университет, Русия и в киевския университет „Борис Гринченко”. Чете курсове по обща теория на рекламата; интернет маркетингови комуникации; дигитални маркетингови комуникации, дизайн, креативни аспекти на рекламата; реклама и визуална комуникация; интеркултурна комуникация и реклама; семиотика и реклама; рекламни кампании; търговски марки; мърчъндайзингови маркетингови комуникации; интегрирани маркетингови комуникации и други. Специализирал е в Холандия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия. Живял е и е преподавал 3 години семиотика и реклама във Финландия. Чел е лекции по реклама и маркетингови комуникации в Швеция, Германия, Щатите, Холандия, Швейцария, Австрия, Словения, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Сърбия,Чехия, Гърция, Латвия, Литва, Естония, Италия, Армения, Италия, Белгия, Китай, Македония, Обединеното кралство, Португалия. Почти всеки месец чете лекции в Русия (Москва, Санкт Петербург, Томск, Самара, Ростов на Дону, Калининград, Уфа, Казан, Новосибирск, Екатеринбург), в Беларус и в Украйна (Киев, Одесса, Лвов). Публикувал е 9 книги, които имат по няколко тиража в България. Шест от книгите му - “Текстовете на печатната реклама”, “Хармония в рекламната комуникация”, “Absolut Semiotics” и “Образът на жените в рекламата”, “Сексът и насилието в рекламата”, “Герои и красавици в рекламата” и „Митологичните архетипи в комуникациите” са издадени и в чужбина. Повече информация за него можете да намерите на следните адреси: https://branded.me/christokaftandjiev http://www.google.com/search?q=Christo+Kaftandjiev&hl=bg&lr=&start=0&sa=N
Регистрацията е затворена
За темата „Отражение“ избраните снимки са на следните автори: Ани Пешлеевска, Мая Дойчинова, Деян Узунов, Цветелина Стоянова, Поля Димитрова, Вили…
За темата „Дълга експозиция“ избраните снимки са на следните автори: Мая Дойчинова, Кирил Младенов, Красимира Пастирова, Цвети Илиева, Вили Гутова,…
Сирийско дете, толкова белязано от войната, че се взира в обектива на камерата, вярвайки, че е дуло на оръжие, и…
За темата „Силует“ избраните снимки са на следните автори: Поля Димитрова, Владимир Спасов, Вили Гутова, Красимира Пастирова, Мая Дойчинова, Илиян…
Избраните снимки по месечната тема жена са на следните автори: Вили Гутова, Нина Стайкова, Елица Велкова, Виолета Чалъкова, Владимир Спасов,…
Избраните снимки са от Фейсбук групата ни от темата за месец февруари „Стрийт“. Те са на следните автори: Божидар Генков,…