• 25/01/2017, 19:00 - 22:00
  • +Това, София
    , Ул. Марин Дринов 30

„Рекламна фотография и визия“ с проф. Христо Кафтанджиев

Каним ви да споделим един малко по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.

Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.

Добави в моя iCal
Добави в моя Google Calendar

Регистрирай ме за събитието

Регистрацията е затворена

Inspiration Photo Conference - Registration is open | Регистрацията е отворена

„Рекламна фотография и визия“ с проф. Христо Кафтанджиев

Каним ви да споделим един малко по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.

Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.

Добави в моя iCal
Добави в моя Google Calendar

Каним ви да споделим един малко по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.

Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.

 

Кога? 25.01.2017 г., сряда, 19:00 ч.

Къде? +Това (София, ул. Марин Дринов 30)

 

Вход: 10 лв.

За членове на клуба, входът е включен в членския внос.

Препоръчваме Ви да се регистрирате за събитието предварително, за да гарантирате мястото си.

Архетипите са едни от най-ефективните и най-често използваните в рекламата и в останалите комуникации методи. Причината е в митологичното ни мислене, което е постоянно и първостепенно. Разсъждаваме рационално, единствено, ако сме притиснати до стената.

През цялото останало време в ушите ни кънтят митологичните схеми за собственото ни величие. То е скрито във всеки един от нас и изпълва и осмисля цялото ни битие.

Затова и архетипите са в основата на многобройни комуникативни стратегии, използвани изключително активно в много и разнообразни комуникации – маркетингови, политически, журналистически, художествени и т.н.

Използвайки терминологията на Маршал Маклуън, можем да определим архетипите като екстензия на митологичното ни мислене, основното в което е чувството ни за величие.

И в основата на митовете и на производните им наративи лежат архетипите.

 

Лектор | „Рекламна фотография и визия“ с проф. Христо Кафтанджиев
Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки, професор в Катедра „Връзки с обществеността” на Факултета по журналистика, Софийски университет, в Томския държавен университет, Русия и в киевския университет „Борис Гринченко”. Чете курсове по обща теория на рекламата; интернет маркетингови комуникации; дигитални маркетингови комуникации, дизайн, креативни аспекти на рекламата; реклама и визуална комуникация; интеркултурна комуникация и реклама; семиотика и реклама; рекламни кампании; търговски марки; мърчъндайзингови маркетингови комуникации; интегрирани маркетингови комуникации и други. Специализирал е в Холандия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия. Живял е и е преподавал 3 години семиотика и реклама във Финландия. Чел е лекции по реклама и маркетингови комуникации в Швеция, Германия, Щатите, Холандия, Швейцария, Австрия, Словения, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Сърбия,Чехия, Гърция, Латвия, Литва, Естония, Италия, Армения, Италия, Белгия, Китай, Македония, Обединеното кралство, Португалия. Почти всеки месец чете лекции в Русия (Москва, Санкт Петербург, Томск, Самара, Ростов на Дону, Калининград, Уфа, Казан, Новосибирск, Екатеринбург), в Беларус и в Украйна (Киев, Одесса, Лвов). Публикувал е 9 книги, които имат по няколко тиража в България. Шест от книгите му - “Текстовете на печатната реклама”, “Хармония в рекламната комуникация”, “Absolut Semiotics” и “Образът на жените в рекламата”, “Сексът и насилието в рекламата”, “Герои и красавици в рекламата” и „Митологичните архетипи в комуникациите” са издадени и в чужбина. Повече информация за него можете да намерите на следните адреси: https://branded.me/christokaftandjiev http://www.google.com/search?q=Christo+Kaftandjiev&hl=bg&lr=&start=0&sa=N

Регистрирай ме за събитието

Регистрацията е затворена

Inspiration Photo Conference - Registration is open | Регистрацията е отворена

Къде сме

Loading Map....

Последно от блога

Вашият коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment