Актуални фотографски събития – ноември и декември 2024
Изложби / лекции София 19 септември – 24 ноември | СГХГ Хелга Парис. Фотографии 01 октомври – 28 ноември |…
Каним ви да споделим един по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.
Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.
Регистрацията е затворена
Каним ви да споделим един по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.
Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.
Каним ви да споделим един по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.
Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.
Кога? 06.03.2018 г., вторик, 19:00 ч.
Къде? Кафе-бар „Отсреща“
Вход: 10 лв. / безплатно за членове на Клуб Фото Свят
Препоръчваме Ви да се регистрирате за събитието предварително, за да гарантирате мястото си като попълните регистрацията на тази страница.
Архетипите са едни от най-ефективните и най-често използваните в рекламата и в останалите комуникации методи. Причината е в митологичното ни мислене, което е постоянно и първостепенно. Разсъждаваме рационално, единствено, ако сме притиснати до стената.
През цялото останало време в ушите ни кънтят митологичните схеми за собственото ни величие. То е скрито във всеки един от нас и изпълва и осмисля цялото ни битие.
Затова и архетипите са в основата на многобройни комуникативни стратегии, използвани изключително активно в много и разнообразни комуникации – маркетингови, политически, журналистически, художествени и т.н.
Използвайки терминологията на Маршал Маклуън, можем да определим архетипите като екстензия на митологичното ни мислене, основното в което е чувството ни за величие.
И в основата на митовете и на производните им наративи лежат архетипите.
В настоящата лекция акцентът ще е върху ефективните и печеливши стратегии във фотографията и видеото на основата на архетипа светлина/тъмнина.
Кадър на корицата: Ани Лейбовиц
Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки, професор в Катедра „Връзки с обществеността” на Факултета по журналистика, Софийски университет, в Томския държавен университет, Русия и в киевския университет „Борис Гринченко”. Чете курсове по обща теория на рекламата; интернет маркетингови комуникации; дигитални маркетингови комуникации, дизайн, креативни аспекти на рекламата; реклама и визуална комуникация; интеркултурна комуникация и реклама; семиотика и реклама; рекламни кампании; търговски марки; мърчъндайзингови маркетингови комуникации; интегрирани маркетингови комуникации и други. Специализирал е в Холандия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия. Живял е и е преподавал 3 години семиотика и реклама във Финландия. Чел е лекции по реклама и маркетингови комуникации в Швеция, Германия, Щатите, Холандия, Швейцария, Австрия, Словения, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Сърбия,Чехия, Гърция, Латвия, Литва, Естония, Италия, Армения, Италия, Белгия, Китай, Македония, Обединеното кралство, Португалия. Почти всеки месец чете лекции в Русия (Москва, Санкт Петербург, Томск, Самара, Ростов на Дону, Калининград, Уфа, Казан, Новосибирск, Екатеринбург), в Беларус и в Украйна (Киев, Одесса, Лвов). Публикувал е 9 книги, които имат по няколко тиража в България. Шест от книгите му - “Текстовете на печатната реклама”, “Хармония в рекламната комуникация”, “Absolut Semiotics” и “Образът на жените в рекламата”, “Сексът и насилието в рекламата”, “Герои и красавици в рекламата” и „Митологичните архетипи в комуникациите” са издадени и в чужбина. Повече информация за него можете да намерите на следните адреси: https://branded.me/christokaftandjiev http://www.google.com/search?q=Christo+Kaftandjiev&hl=bg&lr=&start=0&sa=N
Регистрацията е затворена
Изложби / лекции София 19 септември – 24 ноември | СГХГ Хелга Парис. Фотографии 01 октомври – 28 ноември |…
В този брой може да видите снимките на: Хенк Овърбийк, Красимира Пастирова, Божидар Генков, Ивайло Цаничев, Мая Дойчинова, Поля Димитрова,…
Изложби / лекции София 03 септември – 05 октомври | DOT Sofia СПИРКА СОФИЯ ’70 | Изложба с архивни фотографии…
Изложби / лекции София 30 юли – 24 септември | Галерия Синтезис Сънувам на български // Изложба на Михаела Аройо…
В този брой може да видите снимките на: Мая Дойчинова, Красимира Пастирова, Цветелина Стоянова, Вили Гутова, Кирил Младенов
В този брой може да видите снимките на: Елена Масларова – Лени, Владимир Спасов, Мая Дойчинова, Красимира Пастирова, Нина Стайкова,…