• 07/03/2018, 19:00 - 21:30
  • 10 лв. / безплатно за членове на Клуб Фото Свят
  • COSMOS Coworking Camp, София
    , ул. Ангел Кънчев 3

„Рекламна фотография и визия 2“ с проф. Христо Кафтанджиев

Каним ви да споделим един по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.

Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.

Добави в моя iCal
Добави в моя Google Calendar

Регистрирай ме за събитието

Регистрацията е затворена

„Рекламна фотография и визия 2“ с проф. Христо Кафтанджиев

Каним ви да споделим един по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.

Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.

Добави в моя iCal
Добави в моя Google Calendar

Каним ви да споделим един по-задълбочен поглед към рекламната фотография заедно с професор Христо Кафтанджиев. Събитието ще анализира в лека и забавна форма митологичните архетипи, които са в основата на много от съвременните рекламни визии.

Ще онагледим всичко с много примери от най-доброто от световната рекламна фотография, живопис, телевизионна реклама, кино и т.н.

 

Кога? 07.03.2018 г., сряда, 19:00 ч.

Къде? COSMOS coworking camp

 

Вход: 10 лв. / безплатно за членове на Клуб Фото Свят

 

Препоръчваме Ви да се регистрирате за събитието предварително, за да гарантирате мястото си като попълните регистрацията на тази страница.

 

Архетипите са едни от най-ефективните и най-често използваните в рекламата и в останалите комуникации методи. Причината е в митологичното ни мислене, което е постоянно и първостепенно. Разсъждаваме рационално, единствено, ако сме притиснати до стената.

През цялото останало време в ушите ни кънтят митологичните схеми за собственото ни величие. То е скрито във всеки един от нас и изпълва и осмисля цялото ни битие.

Затова и архетипите са в основата на многобройни комуникативни стратегии, използвани изключително активно в много и разнообразни комуникации – маркетингови, политически, журналистически, художествени и т.н.

Използвайки терминологията на Маршал Маклуън, можем да определим архетипите като екстензия на митологичното ни мислене, основното в което е чувството ни за величие.

И в основата на митовете и на производните им наративи лежат архетипите.

Ефективни и печеливши стратегии във фотографията и видеото на основата на архетипите ляво/дясно; високо/ниско и център/периферия

 

 

Кадър на корицата: Ани Лейбовиц

Лектор | „Рекламна фотография и визия 2“ с проф. Христо Кафтанджиев
Христо Кафтанджиев e доктор на филологическите науки, професор в Катедра „Връзки с обществеността” на Факултета по журналистика, Софийски университет, в Томския държавен университет, Русия и в киевския университет „Борис Гринченко”. Чете курсове по обща теория на рекламата; интернет маркетингови комуникации; дигитални маркетингови комуникации, дизайн, креативни аспекти на рекламата; реклама и визуална комуникация; интеркултурна комуникация и реклама; семиотика и реклама; рекламни кампании; търговски марки; мърчъндайзингови маркетингови комуникации; интегрирани маркетингови комуникации и други. Специализирал е в Холандия, Обединеното кралство, Ирландия и Русия. Живял е и е преподавал 3 години семиотика и реклама във Финландия. Чел е лекции по реклама и маркетингови комуникации в Швеция, Германия, Щатите, Холандия, Швейцария, Австрия, Словения, Хърватска, Босна и Херцеговина, Черна гора, Сърбия,Чехия, Гърция, Латвия, Литва, Естония, Италия, Армения, Италия, Белгия, Китай, Македония, Обединеното кралство, Португалия. Почти всеки месец чете лекции в Русия (Москва, Санкт Петербург, Томск, Самара, Ростов на Дону, Калининград, Уфа, Казан, Новосибирск, Екатеринбург), в Беларус и в Украйна (Киев, Одесса, Лвов). Публикувал е 9 книги, които имат по няколко тиража в България. Шест от книгите му - “Текстовете на печатната реклама”, “Хармония в рекламната комуникация”, “Absolut Semiotics” и “Образът на жените в рекламата”, “Сексът и насилието в рекламата”, “Герои и красавици в рекламата” и „Митологичните архетипи в комуникациите” са издадени и в чужбина. Повече информация за него можете да намерите на следните адреси: https://branded.me/christokaftandjiev http://www.google.com/search?q=Christo+Kaftandjiev&hl=bg&lr=&start=0&sa=N  

Регистрирай ме за събитието

Регистрацията е затворена

Къде сме

Loading Map....

Последно от блога